Inskolning

Inskolning denna vecka för Jacob.
Jag har varit med måndag tisdag onsdag 8.30-12.00 Och i morgon så ska han lämnas för första gången i ca 2 timmar.
Han har inte lämnat mig så jättemycket. Helst velat sitta i knä eller ha med mig.
De flesta andra barnen är jättesnälla och vill ha med honom i guppen.
Min lilla plutt. Tror att han kommer bli jätteledsen när jag går men tror att dem kommer kunna avleda honom. Och att det kommer gå okej när jag inte är där.
Och dem ringer ju om det absolut inte går. Men man är ju lite pjoskig hihi Och aldrig kul att lämna sitt barn ledsen oavsett om det är på dagis eller med annan.

Josef tyckte det var lite konstigt att jag var med på dagis men det har gått jättebra.
Han har fått gå korta dagar han med till 12.00 kändes onödigt att åka hem nån timme o sen åka och hämta igen.
Får se hur ja gör i morgon. Han lär ju inte vilja hem efter 2 timmar.

Nu kallar Jacob.

Kram och hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0