sista träffen

  1. Sista föräldragruppsträffen i morgon. Känns trist, visst kan man försöka ses alla ändå men lätt att det bara rinner ut i sanden. Tycker om alla i våran grupp verkligen en toppen grupp:-)några kommer jag träffa men rädd för att tappa kontakten med dem man inte umgås med utanför gruppen. En tjej i gruppen tyckte vi skulle försöka ses alla när barnen var ca 1år hoppas verkligen det blir av vore jättekul:-) Kan inte skriva mer nu, hejsan svejs.
Tina
2012-02-23 @ 21:52:30
URL: http://www.lillagluppsk.wordpress.com

Har tyvärr inget bra tips :(

Jag ger gröt och ammar och sen lägger jag honom när han sommar. Han skriker lite men nu har vi köpt sånna där tassar från brio så man kan gunga sängen. Sen försöker vi ha fasta rutiner och göra allt samma tid varge kväll. Sen släcka ner vid nattningen och ha en speldosa på bara. Oftast vaknat han rätt fort efter jag lagt honom i hans säng




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0