Vad tror ni?

Var på ultraljud i förrgår, ett såkallat Tillväxt ultraljud för att se att bebisen växer som h*n ska och det gör h*n =)
Beräknad födelsvikt 3500g om h*n växer på som h*n gjort hittills. Känns som rätt lagom vikt =)

Min gissning på födelsevikt är 4kg och 52cm lång :)
´
Vad gissar ni på? Och när tror ni h*n vill komma ut till värden? jag tippar på midsommarafton :) Ni får gärna gissa kön oxå om ni vill?!! :)


Lägger in ul bild sen!
Kram på er!

carlan82
2011-04-29 @ 11:54:35
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Hej! Tack för din kommentar på min sida, det värmer att höra från sina läsare.



Gud vilken fin mage du fått. Nu blev jag avis. Hoppas min kommer bli lika dan.



Jag har ju tyvärr inte följt din blogg för jag visste inte om den innan. Men nu ska jag följa den med spänning.



Gissning på vad du har i magen skulle jag chansa på en flicka för du har en typisk "pojkmage". Det hade jag med min dotter och alla sa att det skulle bli en söt liten pöjk men jag hade på känn att det skulle bli en tös.



Så jag chansar på en tjej.



Tina
2011-04-30 @ 14:17:01
URL: http://neckis.blogg.se/

åhh fina magen :)

Jag chansar på 4,1 kg och 51cm (bara för att inte ta samma som dig ;))



Linnet köpte jag förra sommaren, men kännde att jag såg lite för gravid ut idet. Så det passar ju bra nu ;)



kram

Robin
2011-05-02 @ 15:58:59

3,8kg och 53cm :)

Det blir så klart en h*n...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0