Bakat choklad/kladd muffins




Här kommer receptet!

Chokladmuffins ca 15 st

ungstemp: 200 grader, varmluft 175 grader
100gram margarin eller smör
2 ägg
2 ½ dl socker
1½ tsk Vaniljsocker
1 kryddmått salt
4 msk kakao
2 dl vetemjöl
½ tsk bakpulver

Ställ veckade pappersformar i en långpanna eller på en plåt.
Smällt matfettet och låt det svalna.
vispa ägg och socker pösigt. tillsätt de övriga ingredienserna. Blanda tills sist i matfettet.
fördela smeten i formarna. Fyll dem inte till mer än 3/4.
Grädda mitt i ugnen i ca 10 min.


kan avsluta med en bild på mig


Anonym
2009-03-28 @ 23:43:36
URL: http://morsanm.blogg.se/

Åh har du en blogg=)

Jag lägger till dig på min msn. Har ny. Så kan du få det där=) Ska läsa lite i den blogg nu=)Kram

Elin
2009-03-30 @ 17:47:47

Kul att du skriver :) O tack för receptet. Du får skriva oftare tycker jag :)



Kram

Moa Ahlsén
2009-03-30 @ 18:35:11
URL: http://mmab.blogg.se/

Torrt och slitet hår pga färgning repareras förmodligen bäst med en riktigt bra inpackning 2 gånger/vecka. Prova sachajuan deep repair (finns på apoteket och kostar 135 kronor), se även över vad du använder för schampoo och byt ev till något som är både reparerande och återfuktande mot mjället. t.ex. Björn Axén Care Dandruff Shampoo (finns på eleven.se)



Lycka till :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0